Met de kennis en ervaring die ik heb opgedaan bij een accountantskantoor begon ik in 1986 met de werkzaamheden voor mijn eerste klant. Heel langzaam kwamen er enkele bij. Ik ben er in het begin fulltime bij blijven werken tot in 1996 mijn eerste dochter werd geboren. Om aan mijn zorgver- plichtingen te kunnen voldoen ben ik toen overgestapt naar een parttime functie als financieel administrateur.
In mijn huis heb ik een kamer ingericht als kantoor van waaruit ik mijn werkzaamheden verricht. Hier ontvang ik ook mijn klanten. Het klantenbestand is groeiende, mede omdat ik vasthoud aan mijn motto  ‘zo voordelig mogelijk’ en dat wordt gewaardeerd.
De combinatie parttime baan, administratiekantoor en kinderen vergde een flexibele instelling. Deze instelling heb ik, ook nu ik fulltime voor mezelf werk, altijd behouden en komt mijn klanten nu ten goede. Je kunt bij mij op vrijwel elk tijdstip terecht, ook ‘s avonds en in het weekeinde, ik ben niet anders gewend.
Home Diensten Tarief Werkwijze Starters Contact Bezoek Over
Over mij
voor alle administratieve ondersteuning van eenmanszaak en v.o.f. Eric van den Hurk ADMINISTRATIES
Eric van den Hurk Administraties
Hallo, ik ben Eric.
Over